Our Sponsor Sideshow Collectibles Send us News
Lord of the Rings Tolkien
Search Tolkien
Lord of The RingsTheOneRing.net - Forged By And For Fans Of JRR Tolkien
Lord of The Rings Serving Middle-Earth Since The First Age

Lord of the Rings Movie News - J.R.R. Tolkien
Do you enjoy the 100% volunteer, not for profit services of TheOneRing.net?
Consider a donation!

Main Index   Search Posts   Who's Online   Log in
The One Ring Forums: Tolkien Topics: Movie Discussion: The Hobbit:
New Martin Freeman Interview
First page Previous page 1 2 3 4 Next page Last page  View All

Alex Maglor
Bree

Nov 10 2010, 10:16am

Post #1 of 82 (2971 views)
Shortcut
New Martin Freeman Interview Can't Post

On the spanish newspaper "EL PAIS":

http://www.elpais.com/articulo/cultura/tipo/sera/nuevo/hobbit/elpepicul/20101110elpepicul_2/Tes

"Just a couple of weeks I tried the hairy feet of Bilbo, ears, but already I have them great, and hair. Also, I made molds of those parts of my body was important because I use many prostheses many months. " And how do you see? "Very different ... But I'm ready for Bilbo."EscucharLeer fonéticamente

En Nueva Zelanda sonó con fuerza el suspiro general. Ese gesto de alivio tuvo un eco inmediato en Internet. Habrá película sobre El hobbit. En realidad, se trata de dos películas que se estrenarán en diciembre de 2012 y diciembre de 2013. Y, lo que preocupaba a los neozelandeses, se rodarán en los mismos escenarios de la trilogía de El señor de los anillos.

Tras superar el retraso de la producción que propició el hartazgo de Guillermo del Toro, el director original; tras el incendio en octubre del almacén de Wellington donde se guardaban las miniaturas de la trilogía original; tras la suspensión de pagos de Metro-Goldwyn-Mayer, la productora de la saga, que ha sido apuntalada económicamente por la Warner Bros y New Line; después de que el Gobierno neozelandés lograra mantener la filmación en su país gracias a una ley especial que salva los escollos en la legislación laboral que molestaban a la Warner... después de todo parece que las piezas encajan, que ya no hay marcha atrás, y que el reparto se prepara para afrontar un año de rodaje a las órdenes de Peter Jackson.
Y en esta ocasión, el billete de lotería con el gordo cinematográfico, ese premio que disfrutó Elijah Wood en El señor de los anillos, le ha tocado al inglés Martin Freeman (Aldershot, 1971): él encarnará al hobbit Bilbo Bolsón, protagonista de El hobbit, el libro que J. R. R. Tolkien escribió a modo de prólogo de El Señor de los Anillos.
Pero antes, hay que cumplir los compromisos previos, y hace un tiempo Freeman firmó que interpretaría a un maestro en Animals, el debut en la dirección del catalán Marçal Forés, que se rueda estos días en Barcelona. Mientras Freeman encarna a ese profesor inglés de instituto, la maquinaria de El hobbit, que deberá de estar a la altura de la trilogía predecesora -30 candidaturas a los Oscar, 17 estatuillas de Hollywood, y una recaudación mundial de cerca de 2.200 millones de euros-, ya se ha puesto en marcha. Presupuesto inicial: más de 480 millones de euros. ¿Meses de rodaje? "Yo sé mi plan de trabajo", apunta Freeman. "Arranco en enero, paro en verano, cuando filmaré la segunda temporada de Sherlock, la serie de la BBC en la que encarno a Watson, y vuelta a Nueva Zelanda en septiembre para acabar a fin de año". El inglés dice verano porque piensa en estaciones europeas, pero en realidad será invierno en aquella parte del mundo: por eso se detiene el rodaje. "A mí los rumores sobre si se filmaba o no no me preocupaban demasiado. A mí me preocupa mi familia [tiene dos hijos pequeños] y si se mudan conmigo. Lo harán, por eso me interesaba más saber si íbamos a rodar en Europa del Este o en Nueva Zelanda".
Peter Jackson dirigirá un poco a su pesar, porque aunque coescribió el guión con su esposa, Fran Walsh, y es el productor de los dos filmes, quería mantenerse al margen de la realización. Pero tras varios aplazamientos, el director inicial, Guillermo del Toro, renunció al proyecto. Por teléfono, el mexicano cuenta: "Supuso para mí un dolor de corazón. Teníamos diseñados el dragón Smaug, las arañas del bosque de Mirkwood, los lobos warg... Todo era visualmente abrumador". Y aclara: "Para mí, el mejor Bilbo Bolsón posible es Martin Freeman". "Agradezco en el alma esas palabras", asegura el aludido. Jackson lo defendió por igual: "Pocas veces me he cruzado en mi carrera con un actor y he sabido al momento que había nacido para ese personaje. Y Martin es una de ellas". Respuesta de Freeman: "Me había cruzado con Peter en un par de ocasiones y le envié en febrero una cinta con mi prueba como Bilbo. Del Toro me respondió con una nota muy amable, en la que me aclaraba que yo era el elegido, a pesar de los rumores que oyera. Cuando Peter se hizo cargo del timón, hablamos durante el Mundial de fútbol muy honestamente y me contó cómo estaba el proyecto". Al inglés le fascina lo pequeño de esta megaproducción: "No es una contradicción, es que Peter escribe siempre con su esposa, Fran, y Phillipa Boyens, y tiene de mano derecha a Carolynne Cunningham. Dan una imagen de gran familia, emanan fe en los proyectos".
Freeman asegura que se mueve por los guiones: "Es lo fundamental. Por eso estoy aquí rodando con Forés. Desde luego no por el dinero. Mi prioridad ha sido siempre el guión". No siempre. "Es cierto, aún no hay un guión definitivo de El hobbit. Por eso Peter no puede decir mucho sobre cómo será mi Bilbo, aunque confío plenamente en él. Desde luego más joven que el que encarnó Ian Holm en El señor de los anillos. Me gusta el hecho de que la mayor parte de los personajes que he encarnado hasta ahora son reactivos y Bilbo es activo: él crea la aventura".
Los nombres que componen el resto del reparto no son tan conocidos como Freeman, a excepción de James Nesbitt, y desde luego ninguno de los dos roza el estatus de estrella. "Bueno, mi carrera ha ido paso a paso, en pos de buenos guiones: Love actually, Guía del autoestopista galáctico, series como The office o Sherlock... Esto es un golpe de suerte. He buscado honestidad en mi trabajo, no tener una piscina más grande en el jardín de casa". Freeman confiesa que solo ahora ha leído El hobbit -"no era fan de Tolkien, ahora sí"- y que ya ha hecho pruebas de maquillaje: "Hace solo un par de semanas me probé los pies peludos de Bilbo, las orejas, aunque ya de por sí las tengo grandes, y el peinado. Además, me hicieron moldes de esas partes de mi cuerpo: era importante porque usaré las prótesis muchos, muchos meses". ¿Y cómo se vio? "Muy diferente... Pero estoy listo para ser Bilbo".

(Oversized photo removed - Ataahua.)

(This post was edited by Ataahua on Nov 10 2010, 5:46pm)

Welsh hero
Gondor

Nov 10 2010, 10:26am

Post #2 of 82 (2460 views)
Shortcut
Translation [In reply to] Can't Post

Could someone translate that. Online translators are unreliable

http://www.facebook.com/hobbitnz

macfalk
Valinor

Nov 10 2010, 10:59am

Post #3 of 82 (2247 views)
Shortcut
Ran it through Google Translator [In reply to] Can't Post

Worked okay.

The greatest adventure is what lies ahead.

Bound
Rohan

Nov 10 2010, 12:30pm

Post #4 of 82 (2257 views)
Shortcut
from google translater.. [In reply to] Can't Post

Don't give out to me if its not perfect but it's legible..

In New Zealand the sigh sounded strong general. That sigh of relief was immediately echoed on the Internet. There will be film of The Hobbit. In fact, there are two movies that will premiere in December 2012 and December 2013. And, of concern to New Zealanders, will be shot on the same stage of the trilogy of The Lord of the Rings.

After lagging behind the production that led to the glut of Guillermo del Toro, the original director, after a fire in October Wellington warehouse used to store the thumbnails of the original trilogy, following the suspension of payments of Metro-Goldwyn-Mayer , the producer of the series, which has been underpinned financially by Warner Bros. and New Line, after the government managed to keep filming New Zealand in their country through a special law that saves the obstacles in the labor law to bother Warner ... after all it seems that the pieces fit together, that there is no turning back, and that the division is preparing to face a year of shooting under the command of Peter Jackson.
And this time, the lottery ticket to the big film, the award he enjoyed Elijah Wood in Lord of the Rings, has played in English Martin Freeman (Aldershot, 1971): He will play the hobbit Bilbo Baggins, hero of The Hobbit, the book J. R. R. Tolkien wrote as a prologue to The Lord of the Rings.
But first you have to fulfill prior commitments and Freeman signed a while ago that would play a teacher in Animals, the directorial debut of Catalan Marcal Fores, who these days is filmed in Barcelona. While Freeman plays the high school English teacher, the machinery of The Hobbit, which should be at the height of the trilogy -30 predecessor Oscar nominations, 17 statues of Hollywood, and a global collection of nearly 2,200 million euros - has already been launched. Initial budget: more than 480 million euros. "Months of filming? "I know my plan of work," says Freeman. "I start in January, unemployment in the summer when the second season filmare Sherlock, the BBC series in which he played Watson, and back to New Zealand in September to end at year's end." The Englishman says summer because he thinks European stations, but in reality it will be winter in that part of the world: so he stopped filming. "To me the rumors about whether or not I was filming too worried. I worry about my family [two young children] and if they move me. They will, so I was more interested in knowing if we would shoot in Europe This or New Zealand. "
Peter Jackson directed a little regret, because even co-wrote the screenplay with his wife, Fran Walsh, and is the producer of two films, I wanted to stay away from fulfillment. But after several delays, the original director, Guillermo del Toro, resigned from the project. By telephone, the Mexican mind, "opened to me a heartache. We designed the dragon Smaug, the spiders of Mirkwood forest, wolves Warg ... Everything was visually overwhelming." He explains: "For me, the best possible Bilbo Baggins is Martin Freeman." "I appreciate those words in the soul," says the aforementioned. Jackson defended it alike: "A few times I've come across in my career with an actor and I knew the moment he was born for that character. And Martin is one of them." Freeman's response: "I had run into Peter in a couple of occasions in February and sent him a tape with my test as Bilbo. Del Toro replied with a very nice note, which I clarified that I was chosen, Despite rumors he had heard. When Peter took over the helm, spoke during the World Cup and told me very honestly how I was doing the project. " The Englishman loves the small size of this blockbuster: "There is a contradiction, is that Peter always written with his wife, Fran, and Phillipa Boyens, and has the right to Carolynne Cunningham. They give a great family, faith emanate the projects. "
Freeman says that moves by the scripts: "It is fundamental. So here I am rolling with Forés. Certainly not for the money. My priority has always been the script." Not always. "True, there is still no final script of The Hobbit. So Peter can not say much about how it will be my Bilbo, but I trust him completely. Of course younger than Ian Holm starred in The Lord of the Rings. I like the fact that most of the characters I've red so far are reactive and Bilbo is active: he creates an adventure. "
The names that make up the rest of the cast are not as well known as Freeman, with the exception of James Nesbitt, and certainly neither star status rubs. "Well, my career has gone step by step, in pursuit of good writing: Love Actually, Hitchhiker's Guide, series like The Office or Sherlock ... This is a stroke of luck. I wanted honesty in my work, not having a larger pool in the backyard. " Freeman admits that only now have read The Hobbit - "was not a fan of Tolkien, now" - and has already been tested for makeup: "Just a couple of weeks I tried the hairy feet of Bilbo, ears, although I have them in itself large, and hair. Also, I made molds of those parts of my body was important because the prosthesis will use many, many months. " And how do you see? "Very different ... But I'm ready for Bilbo."

Flagg
Tol Eressea

Nov 10 2010, 1:09pm

Post #5 of 82 (2192 views)
Shortcut
He sounds confident. [In reply to] Can't Post

I have faith in him. Is this only the first time he's spoken about The Hobbit since his casting was announced?

King Isildur of Gondor
The Shire

Nov 10 2010, 1:37pm

Post #6 of 82 (2235 views)
Shortcut
He'll... [In reply to] Can't Post

do good, I'm sure.

Go Freeman! Cool

- Isildur, son of Elendil -

shadowdog
Rohan

Nov 10 2010, 2:38pm

Post #7 of 82 (2048 views)
Shortcut
Thanks for the translation [In reply to] Can't Post

I see they have designed the wargs. I know there has been speculation if that part of the story would make it into the movie.

dormouse
Half-elven

Nov 10 2010, 2:43pm

Post #8 of 82 (2199 views)
Shortcut
I love online translations.... [In reply to] Can't Post

... the one I tried this article on said he was giving birth in the summer!

Empedocles
Rivendell

Nov 10 2010, 2:58pm

Post #9 of 82 (2162 views)
Shortcut
I'm working on the translation right now [In reply to] Can't Post

I hate online translators, since I work as a translator and they're sort of an insult to our industry.

I'll have it ready in about half an hour.

Please, give us back Glorfindel!!!

Bound
Rohan

Nov 10 2010, 3:16pm

Post #10 of 82 (2297 views)
Shortcut
I'll delete mine... [In reply to] Can't Post

When you've done your. I simply ran it through the online translator so that people could have quick access to the story ...

TheGoblinKing
Rohan

Nov 10 2010, 3:39pm

Post #11 of 82 (2148 views)
Shortcut
So More Changes After All [In reply to] Can't Post

Had a feeling Peter Gave a story script on the basics and we'd get slight changes like Rings did. Just saying scene wise and not Story Wise.

Empedocles
Rivendell

Nov 10 2010, 3:42pm

Post #12 of 82 (8725 views)
Shortcut
Here it goes. It was done really fast so sorry for any mistakes you may find [In reply to] Can't Post

There was a loud exhalation in New Zealand. This sign of relief had an immediate echo on the Internet. There’s going to be a movie about The Hobbit. Actually, we’re talking about two movies to be released on December 2012 and December 2013 respectively. And what’s most important for New Zealanders, they are going to be shot in the same natural scenarios where The Lord of the Rings trilogy was filmed.

After overcoming the production delays caused by Guillermo del Toro’s departure (the original director); the October fire that affected the Wellington warehouse where the original trilogy bigatures were stored; MGM bankruptcy filing (which was the producing company of the films), now being financially supported by Warner Bros and New Line; and the New Zealand Government effective negotiations that allowed the movies to be kept in New Zealand due to a special law that amended some labor legislation provisions that displeased Warner….after all of this, it seems that now the pieces fit, that there’s no way back and that the cast is ready to face a one-year shooting schedule under the direction of Peter Jackson.

And in this case, the lottery ticket of the film industry, a prize previously enjoyed by Elijah Wood in The Lord of the Rings, seems to have been bought by Martin Freeman (Aldershot, 1971). He will play Bilbo Baggins, the main character of The Hobbit, the book written by J.R.R Tolkien as a prologue to the Lord of The Rings.
However, before that, certain previous commitments must be met, and some time ago Freeman signed a contract committing himself to portray a teacher in Animals, the debut film of Catalan filmmaker Marçal Forés, which is now being shot in Barcelona. While Freeman plays this English teacher, The Hobbit machine, which must live up to the original trilogy (which received 30 Oscar nominations, 17 Hollywood Awards and a global box office close to 2,200 millions of euros) has already been started-up. Initial budget: over € 480 million. ¿Duration of the shoot?
”I know my work plan”, says Freeman. “I start in January, then I’ll have a break in the summer so I can shoot the second season of Sherlock, the BBC show where I portray Watson, and then I’ll be back in New Zealand in September in order to finish the movie by the end of the year”. The Englishman says summer because he’s thinking about the northern hemisphere seasons, but it will be winter in New Zealand. “I really didn’t care much about whether the film was going to be shot or not [sic]. I worry about my family (he has two small children) and whether they will have to move in with me. They will, of course, but that’s why I was most interested in knowing if we were going to be shooting in Eastern Europe or New Zealand”.

Peter Jackson will direct, a little bit due to him not having any other choice, because although he is one of the co-writers of the script, together with his wife Fran Walsh, and also the producer of both films, he wanted to keep himself away from the director chair. However, after several delays, original director Guillermo del Toro left the project. Over the phone, the Mexican told us: “It was a heart-breaking thing for me. We had already designed Smaug the Dragon, Mirkwood’s spiders, the Warg wolves… everything was visually stunning”. And he adds: “To me, the best possible Bilbo Baggins is Martin Freeman”. “I’m really thankful for those words”, says Freeman. Jackson had the same thing to say about him: “Only a few times I’ve come across one actor and I know, in that very same instant, that he was born to play a specific role. And Martin is one of those actors”. Freeman’s answer “I had run into Peter a few times and in February I sent him a tape with my screen test as Bilbo. Del Toro answered with a really kind comment saying that I had been chosen to play Bilbo, no matter what was being said on the Internet. When Peter took the reins of the film, we spoke during the Soccer World Cup and he told me what was going on with the project”. Freeman is fascinated by the small aspects of this huge film: “It’s not a contradiction, it’s just that Peter always does the writing with his wife, Fran, and with Phillipa Boyens, and has Carolynne Cunningham as his right-hand. They have this “big family” approach to things, and they seem to breath faith into every project they’re involved with”.

Freeman assures that he chooses his projects based on the scripts: “It’s the most important thing for me. That’s why I’m here shooting this film with Forés. It’s obviously not because of the money. Mi priority has always been to find a great script”. Not always. “It’s true, there isn’t a final script for The Hobbit yet. That’s why Peter can’t tell me much about how Bilbo is going to be. In spite of that, I trust him completely. He’s obviously going to be younger than the Bilbo portrayed by Ian Holm in the Lord of the Rings. I love the fact that the majority of the characters I’ve portrayed in the past always react to something, Bilbo, on the contrary, is an active character: he creates his own adventure”.

The remaining names of the cast are not as well known as Freeman, with the exception of James Nesbitt, and none of them is even close to being considered a movie star. "Well, my career has always been step-by-step, always in the search of good scripts: Love actually, The Hitchhiker Guide to the Galaxy, TV shows like The Office or Sherlock... This is a stroke of luck for me. I look for honesty in every work I do, I never wanted to have a bigger pool in my yard”. Freeman admits that he has just finished reading The Hobbit “I wasn’t a fan of Tolkien before, I am now”, and he also says that he has done some make-up tests: "A couple of weeks ago, I tried Bilbo’s hairy feet for the first time, and also the ears, although mine are big enough already, and the hair too. Moreover, they made molds out of those parts of my body since I’m going to be using prosthetics for many months". “¿How did I look? Really different... but I’m ready to be Bilbo".

(This post was edited by Empedocles on Nov 10 2010, 3:44pm)

King Isildur of Gondor
The Shire

Nov 10 2010, 4:35pm

Post #13 of 82 (2176 views)
Shortcut
Empedocles [In reply to] Can't Post

....many thanks for that translation of the interview. Smile

Martin Freeman seems to be a wonderful guy, humble and hard worker also. He'll be amazing as Bilbo.

- Isildur, son of Elendil -

dormouse
Half-elven

Nov 10 2010, 5:17pm

Post #14 of 82 (2048 views)
Shortcut
Thanks for the translation [In reply to] Can't Post

... and sorry for my comment about online translations. They must be really frustrating for professional translators like yourself - as I'm not, I just chuckle at some of their mistakes.

It's an interesting interview, especially now we can really read it.

Empedocles
Rivendell

Nov 10 2010, 5:23pm

Post #15 of 82 (2096 views)
Shortcut
No problem at all...glad I could help [In reply to] Can't Post

It's just that they've become increasingly and scarily better over time, still not enough though, but scarily better. A few years ago, they were unreadable but nowadays, at least you can get an idea about what's being said.

duats
Grey Havens

Nov 10 2010, 7:23pm

Post #16 of 82 (2193 views)
Shortcut
I'm a bit concerned [In reply to] Can't Post

If the scripts aren't done.

What is it with PJ not being able to have a script locked down this close to production? The scripts for LoTR were constantly being changed while shooting, and huge revisions were made to the King Kong script just DAYS before shooting.

I had thought/hoped that after two years of writing these scripts, they would have had them perfected by this point.

(This post was edited by duats on Nov 10 2010, 7:23pm)

Darkstone
Immortal

Nov 10 2010, 7:42pm

Post #17 of 82 (2078 views)
Shortcut
No need. [In reply to] Can't Post

When production finally starts and everyone is hired the script is sent to various people (such as the director of phoography, the cinematographer, even the actors) who then make notations and suggestions. Once eveyone has their say the script is broken down into a shooting script, in which the scenes are written in the order in which they are to be shot along with all the notations by the various departments such as lighting, camera angle, etc.

So until all the people involved are hired there will be no final script. Obviously when a big star is hired they can greatly influence the final script. (Hint: McKellen.)

NARFOT since 1967.

NARFOP since 2001.

I'm NARFOB and I'm proud!!

dormouse
Half-elven

Nov 10 2010, 7:51pm

Post #18 of 82 (2032 views)
Shortcut
More a cse of refining, I should think [In reply to] Can't Post

.. when they get the cast together and start read through and reheasals.

I rather like the fact that they're open to change - seems more creative than saying the script is locked down. Maybe what they've refined through experience is the amount of modification a script will take - it seems to have worked so far.

Bound
Rohan

Nov 10 2010, 8:00pm

Post #19 of 82 (2030 views)
Shortcut
I agree... [In reply to] Can't Post

There is something unsettling about Peter and co's inabilty to finish tinkering with scripts...

Ainu Laire
Tol Eressea

Nov 10 2010, 8:01pm

Post #20 of 82 (2087 views)
Shortcut
I think most writers here can identify with the saying: [In reply to] Can't Post

"An artist's work is never done". I know in the long stories I have written, I am constantly changing things when new ideas or little things come along (same thing happens with my visual pieces, too). By the end you have to stop changing things, or at least let up, but I would be disappointed if PJ and co were NOT still bringing new things to the script. Such little changes and things, IMO, shows how dedicated they are to the project to making the films as "right" to their visions as possible.

I am also very much looking forward to the little things the actors bring to their characters, and the ideas that they bring up. Oh, and I totally would not be surprised if there was some filming done in early 2012, too.

My LiveJournal ~ My artwork and photography

Photobucket
NARF since age 8, when I refused to read the Hobbit because the cover looked boring and icky.

Tim
Tol Eressea

Nov 10 2010, 8:06pm

Post #21 of 82 (2020 views)
Shortcut
It doesn't unsettle me at all [In reply to] Can't Post

they operate like that and it works for them.

King Arthur: Who are you who can summon fire without flint or tinder?
Tim: There are some who call me... Tim?

Arwen Skywalker
Lorien

Nov 10 2010, 9:49pm

Post #22 of 82 (1966 views)
Shortcut
Thank you for saying this! [In reply to] Can't Post

One common piece of advice from authors to young writers is to edit, edit and edit some more. Any creative writing teacher worth their salt would also agree. I've been working on a novel and whenever I look back on some chapters, I almost always find something to fix. And I've done this a few times. For every writer who takes this to an OCD level (like George Lucas), there are plenty of others who don't do it enough. This is why creative writing classes (in my experience) harp on students to keep editing. By tinkering with the scripts, PJ and company are simply showing dedication to their craft.

Owain
Tol Eressea

Nov 10 2010, 11:31pm

Post #23 of 82 (1902 views)
Shortcut
Thank you for the translation.// [In reply to] Can't Post

Smile

Middle Earth is New Zealand!

"Question everything, embrace the bad, and hold on to the good."

Gandalf'sMother
Rohan

Nov 11 2010, 5:15am

Post #24 of 82 (1915 views)
Shortcut
Perhaps... [In reply to] Can't Post

But if it is a similar process to the one that led to scenes like Frodo sending Sam home, we may be in trouble...

Tim
Tol Eressea

Nov 11 2010, 5:18am

Post #25 of 82 (1908 views)
Shortcut
That same process did more things right than wrong for me [In reply to] Can't Post

so I'm not worried.

King Arthur: Who are you who can summon fire without flint or tinder?
Tim: There are some who call me... Tim?

First page Previous page 1 2 3 4 Next page Last page  View All

Search for (options) Powered by Gossamer Forum v.1.2.3

home | advertising | contact us | back to top | search news | join list | Content Rating

This site is maintained and updated by fans of The Lord of the Rings, and is in no way affiliated with Tolkien Enterprises or the Tolkien Estate. We in no way claim the artwork displayed to be our own. Copyrights and trademarks for the books, films, articles, and other promotional materials are held by their respective owners and their use is allowed under the fair use clause of the Copyright Law. Design and original photography however are copyright © 1999-2012 TheOneRing.net. Binary hosting provided by Nexcess.net

Do not follow this link, or your host will be blocked from this site. This is a spider trap.